Japanse teriyaki uit een verspakket van de Jumbo. Met kip ivp runderreepjes. Ben benieuwd, nog nooit gegeten.
Gebakken prei en champignons, met romige (mosterd) aardappelpuree, en ketjap gehaktballetjes en geraspte kaas. Allemaal uit TGTG pakket. Ik heb deze week zoveel TGTG boxen gekocht dat wij er de hele week van kunnen eten.
Witlofsalade, opgebakken aardappels en schnitzel. De kinderen aten; 'Blergh, dat lust ik écht niet hoor! Witlof is echt zó kapot vies! En mag ik voor de rest ketchup erbij? En mayonaise? Hoezo niet? LAAT MAAR! Dan eet ik alleen het vlees!'
Gisteren Ik: groene curry met rijst Man: boterhammen Zoon: pannenkoeken Vandaag In ketjap gemarineerde kip met gebakken rijst en zelf gemaakte sate saus. Ik rijst met de rest van de groene curry
Lasagne (zonder pakjes/zakjes). Toe: aardbeien (begint saai te worden, maar niet voor mij. Eet ik nog iets van fruit).
Weinig zin en puf, dus lekker makkelijk pasta met rode saus, basilicum en oregano uit pot, courgette, ui en knoflook erbij, beetje gehakt. Klaar.