Man gaat met collega’s uiteten. Ik wilde voor de kinderen pannenkoeken bakken, maar middelste dochter heeft liever een maaktijdsalade (lijkt op haar moeder ). Dus er worden wel (spek)pannenkoeken gebakken, maar voor 2 kinderen (scheelt mij weer een hoop werk…) En middelste dochter en ik eten een maaltijdsalade
Uiteten met mijn man. Misschien wel de laatste keer voordat de baby komt. Zo vaak gaan we niet namelijk.
Ik ben mee geweest opschoolreis dus de oudste heeft boodschappen gedaan, nu een verrassing wat we eten. Of niet....
Geroosterde aubergine met miso, cashewnoten en granaatappelpitjes, daarbij gegrilde kip en rösti rondjes
Vandaag maak ik lasagne en kruidenboter, we eten het met broodjes. Zoon is op schoolreisje, mijn schoonouders halen hem bij school op en ryen ze lekker mee.
Hier avondvierdaagse dus we eten de hele week al makkelijk. Vandaag lekkerbekjes uit de oven met een zak hollandse aardappelschotel. Spannender kan ik het niet maken
Helaas... toen ik Y belde en vroeg wat eten we zei ze dat ik geen idee had en zij ook niet dus ik mocht het zelf uitzoeken want zij ging om half 5 naar dr werk en ze verwachtte wel eten als ze thuis kwam Ik ben na de baby halen maar doorgereden naar de turkse bakker voor een kapsalon en turkse pizza.