Jongste dochter moet vanmiddag met school een dansvoorstelling geven. Ik ga met middelste dochter kijken. Man kookt daarom en maakt macaroni.
Verschillende oppaskindjes die deze week vakantie hebben, of vanmiddag vakantie krijgen dus ik ben vroeg klaar. We steken de bbq aan en eten pastasalade erbij.
Ik eet vanavond samen met een vriendin en onze kinderen. Haar man is werken en die van mij heeft een bedrijfsetentje. Mijn vriendin gaat havermout pannenkoeken bakken, ik zorg voor vers (rood)fruit en toetjes. Dat wordt smullen en super gezellig!
BBQ • Hamburgers (vega en vlees) • Speklapjes (héle pittige marinade) • Kipsaté • Maïskolven besmeerd met gepofte knoflook. • Gepofte aardappels met zure room en geraspte kaas. Vlaamse friet met Belgische mayonaise. Stokbrood met kruidenboter Kroepoek Augurken Tomaten Komkommer Voor mij plakjes rode peper Blokjes rauwe ui Satésaus Whisky saus Zelfgemaakte knoflooksaus En, niet helemaal gepast maar ik had er zin in: pappadums met mango chutney.
Afgelopen vrijdag: gemarineerde filetlapjes van de grill, komkommersalade, geroosterde krieltjes in de schil Zaterdag: fingerfood op een bruiloft Vandaag: maaltijdsalades en pizza’s
Grootste gedeelte hiervan was besteld Left overs van gisteren. En mijn man heeft de vega butter chicken in elkaar geflanst. 0 credit voor mij, sorry!