Man is onderweg naar Amstelveen om Italiaans te halen voor me. Had ineens zo een trek in parmigiana di melanzane en pana cotta.
Ik had gisteren veel te veel rijst gemaakt en nu nog zoveel over dat ik er nasi van ga maken. Kipsaté er bij voor de vleeseters, Oosterse schrijf voor de vegetariërs en een zak roerbakgroenten. Volgens mij Mars ijs toe (of misschien Snickers, weet niet meer precies wat ik heb gekocht). Ben in ieder geval snel klaar.
4 gangen menu. We zijn op Ameland en sluiten chique af. (Hotel Nobel). ‘Helaas’ mag ik nu ik zwanger ben dat wat ik het liefste eet (denk aan zalm, carpaccio, tartaar etc) niet, maar er zijn vast goede alternatieven. Jij eet smakelijk zo! Italiaans staat in mijn top 3 van lievelingseten!
Oh heerlijk op Ameland, vaart de boot alweer normaal? Er waren steeds problemen daarmee toch? Wij gaan elk jaar naar Ameland voor schoonvader zijn verjaardag maar nog nooit echt goed uit eten geweest daar op het eiland dus als het je bevalt dan schrijf ik hem op het lijstje voor aankomend jaar. Eet smakelijk alvast, hoop dat de alternatieven lekker zijn.
Je kan Bravo noteren (bbq): super relaxte sfeer, gastvrij en goed vlees (en ik gamba’s) van de bbq en heerlijke toetjes. Wel reserveren van te voren! Nobel staat heel goed aangeschreven: lunch en ontbijt = zeker boven gemiddeld. Ik laat je weten hoe het vanavond is geweest. Wij pakken morgenochtend de sneldienst terug. Begrijp dat er pas vanaf dinsdag minder boten varen…
Gegrilde kip, zelfgemaakt champignonsaus, rauwkost en aardappeltje uit de oven. Morgen: stoofvlees met oven frietjes, appelmoes en de rest van de rauwkost.