Ot Vanavond wrap tortilla's Divers beleg. Philadelphia of heksenkaas Diverse Rauwkost vleeswaren voor op brood of gerookte zalm En ik ga wat kalkoenspekreepjes uitbakken en afblussen met appelazijn en daar avocado en tomaat bij mengen. Kunnen alle kanten op dus.
Man en jongste hebben een bbq van de voetbal, de oudste is werken en ik flans zo een couscous salade voor mezelf ik elkaar als ik trek krijg
Wij hebben gebarbecued. Ik was met middelste dochter naar de film, dus man moest het allemaal regelen. Ik had beter instructies achter kunnen laten , maar uiteindelijk hebben we prima gegeten.
Vandaag ergens gaan lunchen. Morgen eten we koude wraps met kruidenroomkaas, sla en zalm of kipfilet of ham. Lekker en makkelijk en perfect bij warm weer.
Vandaag hadden man en ik aardappel gratin met braadworst. Kinderen frietjes. Morgen eten we cannelloni met gehakt en verse spinazie. Heb er nu al zin in!
Hahaha, nou niet eens zozeer verpest, als wel niet zoals ik het doe. Geen kipsaté erbij. De dipsaus met de verkeerde mayo gemaakt, de pindasaus kant en klaar (ieuw) en hij was het fruit vergeten. We hebben altijd fruit erbij, zoals bv ananas (heerlijk ook van de bbq). Dus wat kleine details, maar ik heb in ieder geval niks hoeven doen, dus ik heb mijn mond gehouden
Wij hadden, gepofte aardappel, maïskolven, zalm met citroen, ui dille in folie, biefstukje, en nu banaan met chocolade in folie van de BBQ met ijs, aarbeien en slagroom.