Alweer wauw, ik word er helemaal verlegen van . Het is nl iets wat ik wel altijd probeer, maar waarvan ik niet zeker weet of het lukt of zo overkomt. Dus nogmaals dank voor dit mooie compliment!
Nergens. Ik denk dat ook niemand erover zou vallen als iemand anders als zij een topic had geopend, maar wel netjes bij de 5000 berichten. En niet ruim 200 daarvoor. Dat is namelijk wel een regel.
Dat snap ik echt hoor, en van mij mag Adje dat 19e deel prima openen, ik heb daar helemaal niks mee namelijk. Ik irriteer me gewoon aan bepaald gedrag wat elke keer weer opnieuw vertoont moet worden, én aangehaald. En dan speel ik het spelletje even mee. Maar als beheer dan zo kinderachtig gaat doen om het ene topic wel te laten sluiten en het andere niet, terwijl daar al meer berichten in stonden, tjah sorry maar dan heb je me wel hoor. Voor mij is het dan puur nog een principe kwestie en dan kan ik best lang doorgaan.
Daar gaat het toch niet om. Je wilt iets aan de kaak stellen om een punt te maken en doet dat op deze wijze bij iemand die er buiten staat en ook nog juist zelf erg respectvol is.
Excuus als @Adje dat ook zo ervaren heeft maar ik heb werkelijk geen seconde nagedacht of de topicstarter het er wel of niet mee eens zou zijn in dit geval. Ik ken Adje verder ook niet echt en ik heb al helemaal geen idee wie al die andere delen daarvan geopend had. Ik hou me daar echt niet mee bezig. Het was gewoon het eerste beste topic wat ik daaronder tegenkwam wat bij a vol was, voller als dat andere topic. Dus nogmaals; dat stond er voor mij echt buiten.
Bij deze niet nee misschien maar je acties van gisteren en vandaag doen mij en heel wat anderen iets anders vermoeden. Goedlopend Topic was het toch
Nou, voor jouw gemoedsrust zal ik nog even delen dat ik er op werd geattendeerd dat je weer lekker bezig was. Je valt gewoon een beetje op met je gedrag hij meerdere mensen verder hou ik me dus ook niet met jou bezig. Ben jij ook weer blij.
Nee hoor, wat mij betreft geen excuses nodig! Dit is niet ‘mijn’ topic, hooguit mijn favoriete topic (normaal gesproken vooral gezellig, geen discussies en inspiratie mbt lekkere maaltijden ) En ik ben weleens getagd om een nieuw topic te openen, omdat ik hier dus vrijwel dagelijks mijn maaltijd post. Maar er is ook weleens iemand anders geweest die het topic heeft geopend. Dus ik voel me zeker niet aangevallen of beledigd oid Ik heb in eerdere instanties alleen gereageerd omdat ik het misschien niet zo’n zinvolle actie vond, maar dat had ik bij ieder ander topic ook gevonden. Maar nou ben ik wel benieuwd naar reactie van het beheer en verdere verloop.
Gelukkig. En zo ‘hoort’ het mi ook. Helaas denkt alleen niet iedereen hier zo over. En vandaar dus mijn actie
Ik ken je niet persoonlijk (net zoals alle andere leden trouwens), vind je als lid normaalgesproken wel veel positieve en ook nuttige inbreng geven. Maar nu? Je probeert je er met een lolletje af te maken, zit op een ander af te geven, terwijl je er zelf zó op gebrand bent om vooral weer een vervolgdeel zélf te kunnen openen, ja sorry, ik vind dat geen leuk gedrag, eigenlijk gewoon kinderachtig, en was echt stomverbaasd dat beheer er nog in meeging ook, terwijl áltijd het credo is "we sluiten geen topics op verzoek". Dat er dan forumleden over vallen en zelfs een forumlid denkt, ik doe dat ook, maar dat die dan vervolgens wél teruggefloten wordt, is gewoon met 2 maten meten. Maar goed dat is betreffende beheer en niet jou. Wel dat je nu dat forumlid belachelijk zit te maken, best storend. En ja, ik weet ook wel dat ik me er beter niet in kan mengen, voegt niks toe, snap ik, maar op de één of andere manier stoort het me toch wel net zoveel dat ik toch ook reageer. Edit: OT -> wij hebben vandaag varkenshaas met sate gegeten! Morgen maar weer een AGV-tje, nog even kijken wat precies.
Zo is het precies. Alleen het laatste bericht in dat vorige deel zei al genoeg natuurlijk. Beheer had daar ook echt wel wat mee kunnen doen. Dit was gewoon precies haar bedoeling.
Ik eet vanavond bij mijn oma, brood met biefstuk. Volgens haar krachtvoer om aan te sterken.Oma bakt ze niet zo lekker als ik zelf, die gaat los met de zout als ze denkt dat iemand beter moet worden maar vind het wel altijd mega gezellig om door haar vertroeteld te worden.
Jij haalt mijn woorden uit de mond, ik dacht ook ik zeg er niks over, maar kan het niet laten. @Iertje81, ooit heeft iemand (die nu een nieuwe nick heeft) een deel geopend omdat zij "ook wel een goedlopend topic op dr naam wilde hebben". Ik vatte dat op als geintje, maar jij niet. Ipv de discussie toen te laten toen die klaar was ben jij er als enige steeds weer over begonnen wanneer het tijd was voor een nieuw deel. Je doet er allemaal lollig over, maar volgens mij vindt je het super belangrijk. De reden waarom ontgaat mij volledig. Maar nu op bloempjelief af geven terwijl je zelf het kinderachtige gedrag blijft opjutten. Hou er nu eens gewoon helemaal mee op. En ik ben er sowieso voorstander van dat @Beheer nieuwe delen opent.
Wat brengt dat voor voordelen? Ik zie in eerste instantie vooral al het nadeel dat je en topic dan niet zo makkelijk in 1 oogopslag ziet adh van de avatar.