Natuurlijk, zie deze link. Als je geen multicooker met snelkook functie hebt dan kan je deze risotto ook in een normale pan klaar maken. https://cookingmoms.nl/zalm-risotto-uit-de-instant-pot-cpe/
Broodje shoarma vandaag, want het is nog te warm om popcorn chicken te maken. Dat schuift door naar morgen
Pasta met broccoli, roomsaus met knoflook en verse kruiden die op moesten, cashewnoten en lekker veel parmezaanse kaas
Gekookte aardappelen met een gehaktbal en voor de meisjes gemengde groenten en voor mijn man en mij witlof uit de oven met ham en kaas.
Penne met tomaten/gehakt mengsel en een zak groente doorheen gegooid. Ik had helemaal geen zin in avondeten.
Kleine stukjes kip (dij of filet) gepaneerd en gebakken. Je kunt het ook kopen bij de KFC, maar volgens mijn kinderen smaakt de homemade variant exact hetzelfde @Sansaatje Kilo kipfilet in kleine stukjes snijden (maximaal 2cm blokjes. Die marineer je in 3 eetlepels yoghurt met wat peper, zout en knoflookpoeder. Dat laat ik altijd 20 a 30 minuten staan. Je geeft ze vervolgens een laagje maizena (maizena doe ik ook nog een beetje zout/peper/knoflook doorheen, maar minimaal). Gaar bakken in een laagje olie, tussendoor een keer de stukjes kip omdraaien.