Wij hebben wat besteld. Had m'n zinnen gezet op stamppot boerenkool met worst maar tijdens het boodschappen doen bij de Jumbo kwam ik erachter dat ze geen boerenkool hadden. Mijn eetlust meteen verpest.
Ik vond het weer wel passend bij gekookte aardappels, bloemkool, jus en sausje met worst. Morgen uit eten
We zouden vorige week zaterdag al gaan uiteten om 3 verjaardagen in ons gezin te vieren, maar man was ziek. Dus dat gaan we vandaag doen.
Alle restjes groente opmaken dus ik ga voor een quiche of een plaattaart, morgen sunday roast met Yorkshire puddings , buikspek , wortels en appelmoes
Hij doet het 7 uur in de oven op 90°C, dus dat is vergelijkbaar met de slowcooker. Dus ook zo’n 7 uur. Dan zijn de uien ook al wat gekleurd en geven goed smaak af.
En doe je het daarna nog op hoog vuur in een pan voor de wijn ? Of doe je die ingrediënten later gewoon in de slowcooker erbij?
Ik kook de wijn er nog wel bij in inderdaad. Maar ik heb een slowcooker die ook een sauté stand heeft. Voorheen kookte ik de wijn even in een pannetje in en goot het er dan bij, of ik deed de uien over in een andere pan.
Zelfgemaakte pizza's. De mijne wordt flammkuchen-stijl. Met crème fraiche, haricots verts en gerookte zalm en huttenkase. De jongens tomatensaus en salami. Man ws iets met pepertjes en kaas.
Zelfgemaakte chicken tenders, met sla en frietjes. Ik ben benieuwd. Mijn man is van het koken hij heeft een recept voor chicken tenders gezocht, nog niet eerder gemaakt dus we zullen zien