Wij eten Griekse aardappel schotel van Aviko. Ik gooi er nog extra wat paprika, ui en wat stukjes vlees door.
Patat en kroketten. Uit de airfryer. Inclusief mayonaise (Franse), pindasaus, ketchup, curry, cocktailsaus, knoflooksaus en appelmoes. Ik voel me 5 kilo zwaarder nu
Dit is mijn eigen draai eraan: Nodig: - Bol knoflook - 1 cup olijfolie (ongeveer 220- 250 ml) - Pak ongekookte spaghetti - 1 beker philadelphia roomkaas (200 mg) - Spinazie ala creme ( ik had nog liggen in de diepvries, iets van 400 gr) - bos ui. - takje rozemarijn - takje tijm Maak van de knoflookbol alleen hele knoflooktenen. Die doe je in een ovenschaal met de olie, kruiden en wat peper en zout. De schaal doe je in de oven, 200 graden minimaal 40 min. (De knoflook moet bruin zijn dus kan iets korter of langer) Ondertussen kook je de spaghetti en warm je de spinazie op in een pannetje zodat het ontdooit is. Snijd de bosui in fijne ringen. (hoeveelheid naar smaak) Wanneer je knoflook in olie klaar is haal je de knoflooktenen en kruiden uit de olie (bewaar die in een potje) en doe het bakje roomkaas in de olie. Goed mengen, de spinazie erbij en weer goed mengen. Dan de spaghetti erbij en alles mengen en voilà. Je kunt altijd een of meerdere tenen knoflook helemaal fijn pletten en erbij doen als je meer knoflook wilt. _____________________________ Waar ik mijn inspiratie vandaan haalde. Zij deed bijna alles hetzelfde alleen deed zij er geen spinazie bij maar mais. Wij lusten dat niet zo dus ik nam spinazie.
Weinig zin om te koken. Vriend begon over een bon voor de Mac die hij nog had. Rara wat eten wij Y krijgt heel culinair een potje
Ik ga vandaag zelf verse friet maken met kippeling voor de jongens en voor ons biefstuk en met worteltjes en doperwtjes en natuurlijk appelmoes (is onmisbaar volgens mijn jongste )
Verse basilicum pasta, met garnalen, asperges, champignons in een roomsaus met knoflook. Simpel maar zo lekker!
Ik ga mijn kinderen blij maken met eten uit een pakje , kip tandoori. Zelf eet ik dan een maaltijd salade met Hollandse garnalen en avocado extra. Weekendtoetje, lekker experimenteel, maar echt zo lekker: Chocolade tartelette ring met zoethout-steranijs panna cotta en crème van katjesdrop, dan nog zoethout-bramengelei, ‘koekje’ van Napoleon dropkogels, bramencremeux, verse bramen, salmiak ganache en zoethout meringue