Haha ja die heb ik laatst ook gegeten was best lekker inderdaad. Maar ik heb mijn vriend beloofd een cheesecake voor zijn verjaardag te maken dus misschien is een vriezertaart dan een beetje vreemd
Hahaha ja dan denk ik wel Je kunt ook doen alsof je die hebt gemaakt. Beetje zelfgemaakte aardbeiensaus erop et voila
Heb geen zin om te koken. Chinese tomatensoep en een loempia. En eten dat lekker in onze weekend-kleding op de bank voor de tv op. Oja, ik laat het ook nog bezorgen. Hoezo lui?
heerlijk. Hebben wij gisteren gedaan. Met burgers (ook nog eens een dubbele van gemaakt) met een grote friet
Ik ben een Bolognese saus aan het maken in de slowcooker. Nog even 8 uur wachten en hij staat al 2 uur te pruttelen.
Altijd deze. Minstens één keer per maand. Het is wel een ‘plak-maar-op-je-dijen-cheesecake’ https://annabellas.nl/2020/02/20/roze-koek-cheesecake/
Broodjes hamburger. Gewone voor de kinderen (broodje, burger, ui, ketchup en kaas) en voor ons met roquefort, spek en rucola.
Piri piri pulled chicken op wraps met verse guacamole, rauwkost, gebakken paprika en ui, maïs, zure room, geraspte kaas, ijsbergsla en piri piri mayonaise Dessert: Chocolate chip cookie dough pots
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de bodem van een mix van roze koeken én bastogne koeken maak Hij wordt anders wel heel zompig en ruikt wat muf na het bakken van de bodem en dat vind ik die hele taart z’n eer te na. Op mijn werk vragen ze altijd: ‘wanneer bak je hem weer’
Pasta met gerookte kip en gedroogde tomaatjes in romige mosterdsaus voor man en kinderen. En ik doe even een balansdag na twee avonden met calorierijke desserts , dus ik eet een maaltijdsalade met Hollandse garnalen en avocado
Ik heb gisteren kip gemarineerd in knoflook, honing en citroen. Die gaat op wraps met gegrilde groenten en knoflooksaus.