We zouden lasagne eten. Man en kinderen kwamen mega hongerig uit het zwembad, dus zijn er op aangevallen Ik heb hem aan mij voorbij laten gaan, ik heb gelunched met een vriendin en zo'n mega club sandwich gegeten, dat ik het gevoel heb dat ik een week niet hoef te eten.
Ik eet vanavond in het vliegtuig. De vorige keer vond ik het eten niet zo heel lekker, dus nu heb ik mezelf getrakteerd op een betaald menu van de klm : demi fles cava (375 ml) garnalen en tomaat met een scheutje cocktaildressing rundvlees, truffel en asperges met als bijgerechten Jacob's Table Cracker en extra vierge olijfolie kaasplateau dessert van framboos en champagne, met Ferrero Rocher.
Gister wortels met gekookte aardappelen en een gehaktbal. Smaakte goed. Maar ben ook gek op hollandse pot. Vanmiddag gaan we op visite. En denk dat we op de terug weg langs de snackbar rijden voor een patatje.
Kip, erwtjes en wortelen, champignonsaus en kroketten. Morgen stoofvlees met aardappelen en verse appelmoes.
Net iets ineens geflanst met restjes, was best lekker Pastasaus met ui, look, tonijn, champignons, kappertjes en passata
Zalm, krieltjes uit de oven en de bedoeling was worteltjes maar die ben ik vergeten doordat ik ook bloemkoolsoep aan het maken ben voor morgen. Ik geef de kinderen wat tomaatjes en maak snel een salade.
We zouden een recept van Hello Fresh eten, komt man thuis van zijn werk: Ik heb zin in vies vet eten. We gaan bestellen dus.
Gisteren Babi Pangang gemaakt in de slowcooker. Daarbij fried Rice en een pittige komkommer salade. Vandaag patatjes met een broodje kip shoarma.