Zelf een pokebowl maken. Met sushi-rijst, teriyaki dressing, sesamzaadjes. Sojabonen, rauwe groene aspergepunten, lente-ui, komkommer, avocado.. en een stukje gebakken zalm! Ik denk zelf alleen dat ik het met broccoli rijst wil doen. Hoewel ik het echt goed kan hebben (vooral in mijn gezicht, wil ik er tóch een paar kilo’s af en ik heb voorlopig nog geen tijd om te sporten.. mijn hoofd staat er nog niet helemaal naar.
En morgen ook iets simpels. Gewokte kipfilet met groenten, zilvervliesrijst en kerriesaus. De kinderen kunnen de boom in! Ze gaan toch zeuren maar ben daar zo ongelofelijk klaar mee. Ze eten ondertussen echt niets meer. Zelfs O is weer moeilijker gaan doen. Grove stukken groenten ofzo oké, die snijd ik dan fijn. Maar eet g*d gewoon eens een keer wat de pot schaft. Ik kan moeilijk elke dag pannenkoeken neerzetten.
Je kan ook half half doen! Helft van de rijst, en dan de laatste 3 minuten van het koken de broccolirijst erbij doen.
Volkorenmacaroni met opgebakken chorizo, kastanjechampignons, knoflook en ui, tuinerwten en cottagecheese.
Zondag hadden we tagliatelle met champignon roomsaus en gevulde kipdijfilet. Gister uit eten geweest Vandaag nog geen idee, denk aardappels, bloemkool en gehaktbal
Vandaag een gebonden champignonsoep. Zoon (8) wou leren hoe je dat deed dus ik was vandaag een assistent. We hadden daar lekker stokbrood met kruidenboter bij.