Pastaschelpen gevuld met spinazie/roomkaas in een kruidige tomatensaus en een simpele salade erbij. Voor de kindjes geen salade maar wat komkommer.
Kip en witlof in mosterdroomsaus, gestoomde aardappeltjes en cherry tomatensalade met yoghurt, kardemom en limoen
Krieltjes in schil uit de oven. Vegetarische zalm van vivera (benieuwd of dat wat is) en geroosterde groente & tuinerwten.
Ik kan vandaag niet kiezen Ik heb een lidl en een plus too good to go pakket opgehaald. De snack komkommer en wortels ga zo wel op wanneer zoon thuis is. De zoete aardappelhummes zullen we zo wel zien Heel veel groente dus zal zo kijken waar man als zoon zin in heeft.
Na jaaaaaaren eindelijk weer eens een broodje shoarma zoals deze zou moeten zijn. Ik maakte het altijd zelf, maar dan de gezonde variant: met kip, zelf kruiden, yoghurtknoflooksaus, veel paprika en ui. Nu dus eens gewoon de normale vettige variant met VEUL knoflooksaus
Wij gaan een weekendje dus dat wordt afhalen op het park en in een dorp vlakbij naar een heel lekker restaurant.
Man gaat voetbal kijken bij vrienden, en eet daar ook. Dus wij maken het onszelf ook gemakkelijk: friet en snacks voor de kinderen en voor mij een maaltijdsalade