Wat eten we vandaag? Deel 19

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloempjelief, 25 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben het er ook mee eens. Heel benieuwd naar de uitleg van beheer.

Anna009, Felice, Neuzeke en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.298
    25.761
    113
    Ik denk dat je het niet zo persoonlijk moet opvatten. Waarschijnlijk heeft beheer bij dat andere topic ook wel gedacht ‘wat gebeurt hier nou’ en daarna besloten het maar zo te laten en op te lossen, door het oude topic te sluiten. Met het idee dat het daarmee afgedaan was. En daarna bleek het weer te gebeuren en hebben ze besloten om de regels maar weer wat strakker te hanteren, om het vroegtijdig nieuwe topics openen niet (meer) te stimuleren. Maar goed, dat is natuurlijk speculeren. Maar ik denk zelf echt niet dat ze bezig zijn met favorietjes oid. Lijkt me geen doen op zo’n groot forum.

suus1983, Beheer, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.766
    8.871
    113
    Vrouw
    @Beheer ga je hier ook nog iets mee doen of was je deze vergeten? Hier draaide het allemaal om he? ;)

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Het ging er niet om dat we bepaalde leden een eigen deel gunnen. We zagen dat er werd aangegeven dat er een nieuw deel was geopend en dat daar ook al in werd gekletst. Ipv eerst te checken of er al wel 5000 berichten geplaatst waren, hebben we ‘m gesloten. Niet handig! We gaan er beter op letten.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Mocht iemand er nog iets over willen zeggen, dan kan je ons een privébericht sturen.

Omdat deel 18 nog niet vol is doen we dit deel op slot.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina