Altijd dingen uit de airfryer op vrijdag. Het is een drukke dag waarop de jongste laat in de middag zwemles heeft. Voordat we dan thuis zijn en zij gedouched is, heb ik geen energie meer om te koken.
Gisteren stonden er weer hamburgers en frietjes op het menuomdat zoon die vorige wwek niet kon eten omdat hij ziek was. Maar man kon hem gisteren weer ziek uit school halen. En middelste dochter at onverwacht niet mee. Dus hebben we maar wat besteld. Vandaag gaan we restjes uit de vriezer eten. Ik ben al begonnen om voor kerst te koken. Want met werk nu erbij wil ik geen kerststress krijgen ofzo. Dus gewoon al dingen voorbereiden en invriezen. Heb al rendang gemaakt, en vandaag ook weer wat voor kerst koken. En vandaag is er dan keuze uit nasi goreng met pindasaus, bloemkool stamppot met kip in gember-tomatensaus
Na ons gezonde maal gisteren (pizza) vandaag een broodje hamburger met alles er op en er aan vanaf morgen maar weer normaal!
Ik wilde eigenlijk zuurvlees uit de slowcooker eten maar mijn vriend heeft de kinderen opeens pannenkoeken beloofd. Vlees moest op dus wel alvast gemaakt maar dat schuift dus door naar morgen.
Thaise drumsticks uit de slowcooker, met kerrie krieltjes en geroosterde bloemkool Weekendtoetje: Maple syrup cheesecake met Nutella chocoladesaus en gekarameliseerde hazelnoten
Falafel bowl met couscous, paprika, spinazie, rode ui, courgette, kikkererwten en hummus. En zelfgemaakte knoflooksaus en flatbread.