We hebben nog 3 soorten verse soep in de vriezer zitten, dus maken daar ciabatta's met pesto en gerookte zalm/salami bij.
Wraps, blik kidneybonen, stazak mexicaanse bonen, paar uien en wat peultjes, zal ergens nog wel wat vega wokstukjes in de vriezer hebben liggen gok ik... + bekertje zure room er bij, left over salade. Hier ook weer zwemles vandaag dus koken wordt lekker makkelijk van alles in een pan gooien en in 10 minuten klaar.
Kinderen krijgen poffertjes en voor man en mij maak ik een broodje hamburger met gebakken ui, sla en tomaat.
Ik eet vandaag: Risotto primavera #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/719892 Heb zelf de groentes dus wat aangepast!
Thanks! Ik zou het ook wat aanpassen. Risotto met courgette en erwtjes is altijd zo lekker. Wat rasp van citroen erdoor en uiteraard Parmezaanse kaas.
Gisteren grote pan curry gemaakt, deels in de vriezer verdwenen. Vanavond lasagne. Enige wat bij ons thuis uit een pakje komt, want dat maakt manlief klaar. Stiekem vind ik dat nog best lekker ook. Hoewel dat ook wel zal komen omdat ik dan een keertje niet hoef te koken
Op verzoek van de kinderen.... Zelfgemaakte vegetarische tomatensoep met vers Turks brood met diverse smeersels.