Om de een of andere reden was mijn goulash gisteren ontzettend zuur en daardoor niet lekker. Uiteindelijk maar kapsalon gehaald. Nu maar gezonde inspiratie op doen voor vandaag
Gisteren hadden wat overgebleven shoarma opgebakken met champignons, ui en paprika. Daarbij rijst en een tomaten/ui/feta salsa achtig nummer. Eerlijk gezegd vond ik het lekkerder dan het broodje shoarma van de dag daarvoor. Vandaag eten we ramen. De bouillon staat sinds vanmorgen rustig te trekken in de slowcoocker.
We hebben een rollade gewonnen bij de draaimiddag met de voetbal en die moest op vandaag. Dus dat met champignonnensaus, aardappeltjes en salade
Morgen spaghetti bolognese. Beetje van mijzelf en een beetje van knorr iig lekker snel klaar. Want we werken alle 2 tot 5 uur. En zoon moet om 6 uur op zijn sport zijn.
Kip krokant wrapszoon heeft kerstdiner, dus wij eten makkelijk. Man en dochter een pizza en ik een maaltijdsalade met bietjes, warmgerookte zalm, rucola en appel
Wij hebben net uitgebreid geborreld ergens. Kinderen krijgen zo pannenkoeken, man staat te bakken en man en ik eten nog carpaccio en een breekbrood erbij.