Ik had kerstdiner met mijn klas,ndus heb van alles gegeten (mini loempia’s, pizza, worstenbroodjes, etc)
Woensdag kerstdiner met mijn eigen klas gehad (dus veel hapjes) en gister kerstdiner van mijn eigen kinderen (patatkraam voor ouders), dus vandaag weer even normaal. Aardappels, spinazie, kipschnitzel en een eitje.
Melitzanes papoutsakia (gevulde aubergines met gehakt en bechamelsaus) met rijst en een griekse salade. Vooraf en lekkere borrelplank met olijven, gefrituurde halumni, kaasjes en wat rauwe ham en toe maak ik makarons. De vrouw van mijn overleden vader komt eten en we doen een soort kerst vieren met elkaar. Zal een avond met een lach en een traan worden. Sowieso gek, zo'n eerste kerst zonder papa...
Ik had een hamschijf gekregen en ik heb een recept gevonden van de Keurslager. Is oa met pompoen uit de oven en ik doe er gekookte aardappelen bij.
Hapjes-avond omdat het vakantie is. Worstenbroodjes, mini hamburgers, tosti’s in het klein, kaas-salami blokjes, mini pizza’s, tomaatjes, komkommer en mozzarella. Zal gezellig worden onder ons gezinnetje voor de drukke feestdagen beginnen