Hachee van gehakt met aardappelpuree en gestoofde rode kool met appeltjes. Toetje is hazelnoot ijs met slagroom, een beetje chocolade saus en wat stukjes geroosterde hazelnoten.
Mijn broer komt een paar dagen logeren voor de feestdagen dus speciaal voor hem bloemkool met tonijn uit de oven omdat hij dat de vorige keer zo lekker vond. Ik kook er nog rijst bij.
Gister nog maar even 'gezond' witlof, aardappelen met jus en een gehaktbal. Vandaag begint de ellende haha. Vandaag gourmet met schoonfamilie, morgen borrelen en kleine hapjes en zondag thuis. Waarschijnlijk doen we de pizaretten. Met ons gezin en mijn ouders.
Ik vermoed dat ik iets verkeerds gegeten heb bij Shabu shabu (leek zo’n leuk idee ) en was de hele nacht echt kotsmisselijk. Nu nog steeds misselijk en heel moe. Dus zie mijn kerst(avond) al in duigen vallen. In ieder geval had ik simpel voor vanavond excellent kreeftensoep en ossenstaartsoep met borrel breekbrood. En dan later op de avond kaasjes metchutneys, airfryer hapjes en salades op toast. Maar word nog beroerder als ik er aan denk En nu moet ik ook wat dingen schrappen voor kerst, want krijg dat nietmerr gedaan, zoals ik me nu voel.
Vanavond hertenbiefstuk met paddestoelen, stoofpeertjes en pommes duchesses En het toetje tarte tatin. Deels stoofpeertjes, deels appel (op verzoek zoon)
Vandaag niet heel speciaal... een mix van zalm en gamba's met gegrilde groenten en kreukelfrietjes. Als toetje mogen de kinderen kiezen tussen ijstaart of vienetta caramel
Ik ga dadelijk een broodje met gebakken ei en ontbijtspek eten. Ga voor de kerst niet echt speciale dingen eten.
Thanks! Gaat gelukkig al beter. Dus heb nog wel iets kunnen doen voor morgen. Ben allang blij dat het geen virus was