Ik was vanavond alleen met eten. Ik heb heerlijke cajun koolraap frietjes uit de oven op, daarbij een zalmmoot van de grillplaat en een snel gefrabriceerd dipsausje van een restje zure room, sambal badjak en ketchup
We vieren zoons verjaardag en iedereen blijft eten, dus ik heb gemaakt: pulled chicken, pulled pork, aardappelsalade, pastasalade, coleslaw en ik heb er witte en volkoren harde en zachte broodjes bij.
Tegenwoordig hebben ze van die verspakketten en nu zag ik er 1 voor kapsalon dus dat eten wij vanavond, ben benieuwd
Ik ben helemaal gesloopt van afgelopen (werk)week en heb besloten dat ik vandaag en morgen alleen doe wat nodig is om te overleven. Ben dus ook geen boodschappen wezen doen. We redden ons maar met wat er nog in huis is. Vandaag tosti kaas/kipfilet van allerlei restjes oud brood. Voor morgen staan er kliekjes bloemkool ovenschotel voor zoon en mij, en boerenkoolstamppot voor dochter op het aanrecht te ontdooien. Iedereen kan er nog een gekookt ei bij krijgen als ie wil. En verder dan dat gaan mijn kookvaardigheden niet dit weekend.