Hutspot met draadjesvlees. Vanmorgen om half 7 de slowcooker aangezet. Dat is zo lekker thuiskomen na een drukke werkdag
Man en dochters eten kippensoep met stokbrood en ik ga met veel andere dames (mede vrijwilligers) gezellig uit eten.
Stop de persen, schreeuw het van de daken..... mijn man kookt! En dat kan hij goed. Hij staat nu in de keuken een ovenschotel te maken met aardappelen, spitskool, gebakken spekjes en een saus erdoor van witte wijn, camembert en verse tijm.
Dat klinkt erg lekker. Wij hadden vandaag allebei geen kookzin. Dus 't werd tortilla's (zelf beleggen) voor zoon 1, tosti voor zoon 2. En een afbakstokbrood voor ons (mijn helft met makreel uit een blikje en rauwkost, zijn helft met ham en kaas en tomaat) Iedereen blij en t stond in 5 minuten op tafel
Minder gedoe en sneller klaar, minder eters thuis, dus zonde van de groente, en gewoon omdat het ook lekker is
Gisteren avond heeft mijn vriend onverwachts gekookt, gekruide aardappels, ui, paprika, tomaat, merquez uit de oven. Dit hebben we met brood op. Vandaag bestellen we wat.
Man kookt en maakt dit: Dit recept moet je eens proberen... Romige parmezaan-knoflook-paddenstoelen kip https://www.jumbo.com/recepten/Romige-parmezaan-knoflook-paddenstoelen-kip-1446047-7 Zo lekker! Lekker brood erbij om de saus mee te dippen.