Mijn man is pasta aan het maken, met rode pesto denk ik. Ik heb voor M. gister veel pastasaus gemaakt en ingevroren. Hij heeft er gister van gesmuld, dus vandaag ook weer pasta voor hem.
Deeg: bloem Olie Gist Klein beetje suiker Zout Lauw water ik doe alles op gevoel qua hoeveelheid Topping: Rundergehakt Peterselie Tomaat 1 ui 1 puntpaprika Paprikapoeder Tomatenpuree klein blikje Beetje water Zout Olie Alle groente in een mixer fijn maken Daarna de rest toevoegen Deeg uurtje laten rijzen En in de oven
Wij vieren weer carnaval vanmiddag en zoon beloofd dat we frietjes halen bij zijn favoriete frietkar.
Gisteren verse zelfgesneden frieten met een zelfgemaakt broodje hamburger. Mijn zoon heeft de broodjes gemaakt, super knap! Vandaag nasi met saté en kroepoek
Wij zijn een weekend weg. Vrijdag patat gehad, gister gegourmet. Vanmiddag gaan we weer naar huis en zal het ook nog wel iets makkelijks worden. Soepje met brood ofzo.
Lievelingskostje van middelste dochter, rijst met tonijn, gebakken ui en paprika en rijst Weekendtoetje: Gezonde brownie met frambozen en slagroom
Er staat nu tomatensaus te pruttelen van romatomaten en rozemarijn, o.a. Straks courgette grillen en spaghetti koken. Zin in
Wij hadden nog heel veel Chinese gerechten in onze vriezer liggen. Vorige week besteld maar was weer voor een heel weeshuis. Man heeft het er vanmorgen al uitgehaald om te ontdooien en maakt er bami bij. Aanhang van de kinderen eten vandaag mee dus vermoedt dat het wel op zal komen. Als nagerecht heb ik een versgebakken appelcake met opgeklopte slagroom.
Blijft ook zo lekker. Wij hadden gisteren patat met een broodje hamburger, ook zo lekker. Heb nu zin in een zak patat met een klodder mayo