Gisteravond heb ik in de slowcooker een bolognese saus aangezet. Dus die heeft heel de nacht op low gegaard. Straks proeven of het zo goed is of nog even mag. Daar eten we tagliatelle met salade en parmezaanse kaas bij
Gisteren : patat met snitzels en worteltjes Vandaag: aardappelen, bloemkool, bietjes en worstjes. En voor mij juliennesoep
Man eet op zijn werk, en ik weet nu al dat ik geen zin om te koken heb. Ben eigenlijk altijd moe, dus bewaar koken voor als het echt moet. Jongste twee kinderen eten een tosti oid, middelste dochter kan kiezen tussen een maaltijdsalade met tonijn of pizza, en ik eet een maaltijdsalademet blauwe kaas en peer en mik daarnog gerookte kip doorheen.
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/recepten/franse-salade-monegasque-met-mul-en-kruidig-lamsfilet Dit recept van Binnenstebuiten maar dan alleen de salade.
Oei...dit klinkt zo niet als de Adje die we "kennen". Groot gelijk hoor dat je het je zo gemakkelijk mogelijk maakt maar als jij (zo vaak) geen zin hebt in/puf hebt voor koken, is het wel mis.
Dat heb je goed gezien… Veel moeilijke dagen met mijn jongste dochter. Ik heb voor mezelf besloten me er ook maar aan over te geven en heb voor het eerst nu ook pizza’s en maaltijdzakken op voorraad in de vriezer. Niks voor mij nee, maar voor nu helpt het wel. En dan over een tijdje zal dat wel weer beter gaan.
Logisch dat het je allemaal niet in de koude kleren gaat zitten. Zo lief mogelijk zijn voor jezelf is het beste wat je dan kunt doen. Ik leef met je mee!
Hier de oudste ziek thuis met hoge koorts, jongste op snif snotter stand dus wij eten shoarma. Geen idee wat de nacht gaat brengen (ik vrees dat er WEER een oorontsteking zit te vervelen...(zaterdag zwemles gehad, maar heeft buisjes én op maat dopjes die recent zijn en nog prima afdichten...hoeft geen verband te hebben maar t is wel ehm... typisch)