Ja dat was ook zeker waar maar dan de volgende keer geen 2 gerechten op 1 dag waar je zoveel in de keuken staat
Wat er gisteren op de planning stond: Roergebakken kip en witlof in romige mosterdsaus met gestoomde aardappeltjes
Vanavond frietjes uit verse olie in de schone frituurpan - altijd goed! Ik bak hamburgers, uienringen en wat plakjes augurk er bij. Ketchup, mosterd, curry, mayo - iedereen mag zelf beleggen. En natuurlijk een gezonde salade er bij, ijsbergsla, witlof, komkommer, paprika, tomaat, fetablokjes...
We eten patat. Want de kids vinden dat zo lekker. Man en ik willen dan altijd "loaded fries". We hebben ook nog verse loempia's in de koelkast, dus man dacht dat een Japans frietje wel lekker zou zijn. Heel benieuwd wat ik vanavond voorgeschoteld krijg
Baobuns met hoisinspeklapjes, komkommer en wortel reepjes, zoetzure rode ui, siracha mayonaise en zwart sesamzaad.
Nog geen idee, kan nog steeds niet koken thuis dus mijn oven/air fryer ideetjes zijn wel op nu.. denk vanavond ergens een hapje eten.
Gisteren had mijn man lasagne van een Albert Heijn verspakket gemaakt en vanavond nog geen idee maar ik neig naar patatjes bakken met een lekker stukje vlees en salade
Gisteren hadden we pizza besteld en vandaag zal het wel friet oid worden, heel gezond is een carnavalsweekend niet