Mijn man eet het restje spaghetti ragù van gister, de kids eten gebakken aardappels met varkenshaas en doperwtjes/wortels en ik eet een salade caprese met avocado en rode ui.
Gisteren rode kool, gehaktbal en aardappelen gegeten bij mijn ouders. Voor vandaag nog geen idee, de kinderen zijn logeren en ik ben zo klaar met werken, normaal zorgt man altijd voor het eten wanneer ik later klaar ben. Waarschijnlijk wordt het iets wat nog in de voorraadkast staat (soep, pasteitjes ragout) of een italiaanse salade..
Ik vind eerlijk gezegd de pesto's uit een potje niet fantastisch, dus ik maak de pesto zelf (van basilicum, parmezaanse kaas, knoflook en pijnboompitten) en dat is echt wel een verschil. Ik maak altijd een grote batch, en dat vries ik dan in, dan is het niet iedere keer zoveel werk. Iedere keer is het recept een beetje anders, afhankelijk wat er in de koelkast/ vriezer ligt. Gisteren had ik: Champignons aanbakken, mooi bruin, dan de pan uit. Uitje en knoflook fruiten, courgette erbij, kippendijfilet in blokjes erbij. Champignons weer terug met wat diepvrieserwtjes (en een handje bonen wat ik nog over had). Beetje cremefresh, bouillonpoeder en pastawater tot het een mooie dikte heeft. Spaghetti erbij en klaar. Was heerlijk!
Vanavond een AVGtje. Geroosterde bloemkool, gebakken aardappelen en de V staat vandaag voor een visje
Mijn man is aan het koken. We eten macaroni met kaas en ham Iedereen heeft grote honger maar het gaat wat traag (wij eten normaal rond 12u ).
Vandaag ga ik samen met m’n dochter een dagje weg dus waarschijnlijk gaan we ergens eten of bestellen we wat