Ik kook nooit echt van recept, en nog vegan ook ieg de rijst even bakken in boter, dan bouillon erbij en eindeloos roeren, bouillon, roeren, bouillon. Gedroogde munt en oregano erdoor en op 2/3 de diepvries erwtjes. Dan weer verder met roeren en bouillon. Op het laatst en sap en de schil van 2 citroenen erin, en room, en extra boter. Heel even laten staan. Als je selderij in huis hebt kan er natuurlijk door, en ui enzo, maar ik was lui.
Nou, ik blijf benieuwd… Man had geappt dat we tussen 14 en 16u thuis waren. Maar blijkbaar heeft die collega de hele dag zijn app niet bekeken en ook bedacht dat hij vandaag toch niet langs ging komen. Dus ik heb man aan net koken gezet met de maaltijd van morgen, want ik had erop gerekend niet te hoeven koken vandaag Dus we eten kip krokant wraps
Klinkt echt heerlijk! Ga het binnenkort eens proberen, mijn zus is vegetarisch dus die kan ik gelijk uitnodigingen
Chips chocolade friet snoep bitterballen tomatensoep stokbrood kruidenboter toetjes ijs koekjes, denk ik.
Witlof omwikkeld met ham uit de oven met kaassaus en gratineer kaas. Met gebakken aardappel partjes in schil. Na een Chocolade puddinkje met slagroom.
Als het goed is wordt dan vandaag wel eten langsgebracht door man’s collega. En anders wordt het diepvriespizza Weekendtoetje: Chocolademousse hartjes met een matcha biscuitje, frambozen en frambozen coulis
Couscous met een Marokkaans getinte stoofschotel van aubergine, courgette en gehaktballen in een tomatensaus.