Ik ben vandaag echt inspiratie loos. Maandag dinsdag en woensdag sporten de kinderen om 18.00 dus moeten we zeker om 5 uur al eten. Ik kom niet verder als een pasta bolognese, macaroni. Een soepje broodje vinden ze hier allemaal geen avond eten en dan hebben ze nog honger. Echt een agv is weer te zwaar voor het sporten. Pasta is dus prima maar niet 3 dagen na elkaar. Iemand nog suggesties?
Noedels met wokgroenten of pad thai? Is ook licht verteerbaar. Of pannenkoeken? Die eet mijn dochter graag om 15.30u als ze daarna moet sporten en pas rond 22u thuis komt. Met extra veel poedersuiker want daar krijgt ze energie van zegt ze. (Ik ben lui dus koop dan van die kant en klaar pannenkoeken.) Overigens weiger ik 5 dagen per week ergens aan het eind van de middag te eten vanwege sportende kinderen. Degene die moet sporten eet gewoon wat eerder dan de rest.
Weinig inspiratie vandaag, dus maar gekozen voor dochters leivelingskostje, rijst met tonijn en gebakken paprika en ui.
Dochter eet om 15.30u een diepvries pizza, voor mijzelf neem ik wat bolletjes mee naar de voetbal (zijn van 15.45-22u bij de voetbal). Man en zoon zoeken het zelf maar uit want die hadden, logischerwijs geen trek in diepvries pizza of bolletjes.