Wij hebben kippiepannen, krijgen veel visite omdat dochter is geslaagd. Weet ze alleen niet dus alles staat bij de buurvrouw
m’n oudste heeft vandaag z’n nieuwe voetbal contract getekend en daarom mocht hij kiezen Dus we wachten nu op pizza
Schoolreisje vandaag. Ik mag met E mee dus man blijft thuis bij de kleinste en kookt vanavond stamppot zuurkool.
Risotto met courgette, erwtjes en chipolataworstjes. En daarbij een salade. Hopelijk ook verse focaccia erbij... Er staat sinds gisteravond een deeg ik de koelkast voor een 'slow-rise'. Maar ik ben absoluut geen bakker, en ken alleen recepten waar er bij warme omstandigheden gerezen wordt, dus het kan ook een maaltijdje zonder vers brood worden
Haha…lees nu dat het er gek staat. Ze wist uiteraard wel dat ze geslaagd was, niet dat wij al haar vrienden en wat familie hadden uitgenodigd
We hebben nog over van gisteren dus dit eten we vandaag nog een keer. We hebben zelf nog kippendij aan het recept toegevoegd. https://www.lekkerensimpel.com/gewokte-groenten-met-rijst/
Man en kinderen dominos bestellen want oudste zoon is jarig en die mocht kiezen. Ik ga met mn zusje uit eten dus wij laten ons verwennen