Ik zou met een vriendin tapas gaan eten, maar ze heeft helaas moeten afzeggen door ziekte. Dus ben vanuit mijn werk langs de ah gereden voor een maaltijdsalade. Kinderen gingen sowieso wat bestellen, dus die zaten al aan de pizza toen ik thuiskwam.
Ik eet vanavond alleen, het wordt gebakken krieltjes, gegrilde pangafilet en een salade met gerookte zalm.
Beefburgers, aardapppeltjes uit de airfryer (moet nog even kijken wat er in de vriezer ligt), en gegrilde groentes
Toch maar nog wat extra brood gebakken voor in de vriezer ivm drukte komende dagen. Ik maak er een lekker gevulde omelet en gebakken aardappeltjes bij. Voor mezelf omelet en linzensalade.
We waren vanmiddag op verjaardag en had geen zin meer om iets te koken dus zijn onderweg naar huis bij de Mc Donalds gestopt.
Wij gaan voetbal kijken bij vrienden en eten daar mee. Dus geen idee nog. We nemen wel het dessert mee, het is tenslotte zondag Basilicum-mascarpone ijs met gemarineerde aardbeien, tuile en opgeklopte witte chocolade room
Surinaamse kip met Surinaamse nasi, sperziebonen en zuur. Als toetje chocolade- en stracciatella ijs, chocolade saus en slagroom.
Mijn man mocht kiezen maar bleef maar uitstellen om een keuze te maken. Heb dus niets in huis gehaald. Om die reden wordt het nu friet met hamburger