Zo vast voorbereid op een "lust ik nieeeeet". We eten chili con carne, de milde variant. Kookboek heb ik klaarliggen, dus of ze eet wat de pot schaft of ze zoekt 5 gerechten uit die ze dan zonder klagen met een glimlach tot de laatste kruimel op dr bord opeet ongeacht hoe t smaakt en dan mag ze ook meehelpen met de boodschappen doen (waar ze een schurfthekel aan heeft). Heb wel t AH basis boek gepakt Had ik al gemeld dat ik een schurfthekel heb aan koken? Nog erger aan t verzinnen wat we nu weer eens moeten gaan eten (en als bijval krijg ik dan shoarma of pizza bestellen...). Vond t wel een fair deal.
Wij gaan vandaag voor een Hollandse pot. Broccoli met kaassaus, gekookte aardappelen met jus & een slavinkje. Eten we bijna nooit, maar met dit weer heerlijk!
Taco's. En mijn man heeft een soort walnoot-linzen gehakt erbij gemaakt. Net even geproefd en het is heel lekker.
Gister hadden wij verse wortelen met aardappelen en jus en een gehaktbal. Vandaag nog iets verzinnen.
Ik heb nog een restje spaghetti voor 2 personen. De andere 2 eten een sateschnitzel met aardappelen en broccoli. Vooraf een kippensoep.
Dit schuift door naar morgen. Heb net pizza’s besteld. Voel me niet lekker, dus even geen zin om te koken.