Ik ben net thuis na een werkdag die om 06.00 al begon dus ga zo wat bestellen M’n man en kinderen aten bij mn schoonouders
Vooraf courgettesoep met courgette, uien en prei uit de tuin. En daarna penne met saus van rode pesto en verschillende soorten groenten. We zitten met trainen onder etenstijd, dus sommige gezinsleden eten eerst de soep, gaan dan trainen en eten bij thuiskomst de rest.
Ik ga met mijn dochtertje bij mijn ouders eten vanavond omdat hubby aan het werk is straks. We krijgen varkensgebraad met kroketjes en witloof salade
Gisteren patat met zwolse stoof gegeten. Conclusie: ik snap niet dat mensen de combinatie patat met stoofvlees lekker vinden Vandaag eten mijn man en ik rundvleessoep met stokbrood En de kinderen aardappelen, worteltjes en slavink
Gisteren had ik een pasta carbonara gemaakt zoals het hoort, zonder room. Was heerlijk. Vandaag kookt man: goulash.
Gister heeft man pannenkoeken gebakken. Ik word daar nooit zo blij van. Maar goed. Vandaag ook makkelijk. Denk dat we een patatje halen. Gaan op verjaardag en geen idee hoe laat we thuis zullen zijn. Vanaf morgen weer gezond
Maaltijd salade met oa tonijn, kidneybonen en sperziebonen en als iedereen voldoende gezonds binnen heeft komen de aardappelkroketten op tafel
Chinees gehaald, morgen eten we groentesoep met Brood. En maandag weer Chinees want er is genoeg over