Plaat pizza gemaakt Tomatensaus, bbq saus, ham, champignons, ui en kaas Tomatensaus, ananas, ham en kaas Tomatensaus, champignon, ui, salami en kaas Tomatensaus en kaas.
Wat goed idee, ik heb spruiten enkel gekookt gegeten. Maar dit kan ik ook eens proberen. was het lekker?
Voor mijn dochters is dit de lekkerste ''oplossing' voor spruitjes. Mijn man heeft liever spruitjes stamppot met appel en ik vind beide lekker.
We hebben nog kruidig geroosterde aardappel en wortel van gisteren over en zelfs komkommersalade, dus dat eten we vanavond, maar dan met kruidige drumsticks uit de slowcooker. Weekendtoetje: Boerenyoghurtcake met bosvruchten
Broodjes hamburger met zoete aardappelfriet. En ik heb net vanillevla en chocoladevla gemaakt voor het toetje.
We hebben nog een restje pasta pesto met Italiaanse salade en bakken er nog wat zalm bij.. qua groente is er nog wat diepvries brocoli dus dat zal ik erbij koken. Restjes dag dus.
Er staat hier al heel de dag een grote pan bolognese saus op. Dus daar maak ik spaghetti bij en knoflook-kaasbrood. En toen ik vanmorgen en banaan wilde pakken, scheurde de hele tros open dus we hebben bananenbrood als toetje
Ik heb een borrelplankje gemaakt. Stokbroodje erbij met smeersels. We eten voor deze keer voor de tv met een film erbij. Kinderen zijn zo blij