Ik mik net alles in de slowcooker voor de broccolisaus en kook daar nog los pasta bij. Hopelijk is het op tijd klaar, anders wordt het morgen en vanavond een simpele nasi.
Heb het nu niet bij de hand maar uit mijn hoofd: 400 gram brocolli en bloemkoolroosjes mix, dat bakken met je favoriete kruiden en op het laatst 100 ml Griekse yoghurt toevoegen en 100 gram feta er door kruimelen.
Wij zijn in een heel groot adventure park geweest met allemaal fysieke activiteiten. Ik word echt te oud voor dit soort grapjes Dus we eten broodjes hamburger met een salade, ga me niet meer uitsloven in de keuken
Gisteren spaghetti met geroosterde broccoli, erwtjes, gerookte zalm met een saus van boursin. Vanavond witlof ham & kaas met aardappeltjes uit de airfryer en filetlapjes.
Gebakken aardappeltjes, vissticks en erwtjes. En zoon en ik hebben net een appel kruimeltoetje gebakken.
Ik heb kipsaté in de slowcooker zitten en curry worst. We gaan er patat, worteltjes en gebraden kip bij eten. We krijgen eters dus van alles wat.