Quesadillas met pulled chicken, homemade tomaten salsa, koriander, bosui en natuurlijk geraspte kaas. Als toetje oreo ijs gemaakt door mijn dochter (en de ijsmachine).
Vriezer beetje leegmaken, want bijna op vakantie. Aardappelschijfjes, Spercieboontjes, Schnitzel, Lekkerbek. Allemaal uit de vriezer. Lekkere combi
Tagliatelle met roomsaus, knoflook, champignons en spekjes. Heb ik al een week zin in, en dochter kwam hongerig thuis van een speelafsptaakje, en heeft 2,5 borden leeggegeten. Shit, daar gaat m'n lunch morgen.
Meltizanes papoutsakia (gevulde aubergine met gehakt en bechamel) met griekse tomatenrijst en een salade met lekker veel feta en olijven
Groenteommeletjes en soep. Had nog allemaal restjes groente en die heb ik vanmorgen allemaal fijn gesneden en gebruikt. Morgen restant van de soep en dan maak ik er een pizza bij om de groente helemaal op te maken. Nu de boodschappen zo duur worden probeer ik wat meer te koken naar wat er nog in huis is dan naar waar ik trek in heb. Mij bevalt het wel, man en zoon willen er nog wel eens om klagen.
De kinderen eten vanavond sperziebonen, aardappelen met kippenbraadworst met opa en oma. Man en ik gaan uiteten! Zin in!
Zoon mocht kiezen, omdat zijn vakantie is begonnen vandaag, hij wilde een bouw-je-eigen-burger-plank.