Restjes zoon: kippenpoten met aardappelgratin en doperwten Dochter: lekkerbekje, rostirondjes en doperwten Vriend: champignonnensoep met stokbrood Ik: ravioli met tomatensaus
Dit gerecht van Hellofresh: https://www.hellofresh.nl/recipes/kip-piccata-met-ovengebakken-krieltjes-62331fc1e008a050425c86b2
Pasta met zelf gekruid gehakt en groenten. Zooi kaas erover en curry erbij; lust iedereen graag hier.
Ik ben nog aan het twijfelen.. of Chili con carne met kruidenboter stokbrood, of aardappel prei schotel met gehakt.
Hier ook pita shoarma als het goed is, schoonvader en vrouw komen eten, mits hij zich goed genoeg voelt.
Voor de kinderen bak ik pannenkoeken en zelf neem ik een pie met rundvlees en een salade. Gare dag dus makkelijk.
Ik heb zo'n zin in carbonara. Dus man is nu naar de winkel om wat ingrediënten te halen want dat had ik net niet in huis. De schat.
Gisteren hadden we pasta met zalm En vandaag ben ik naar Maastricht voor mijn solo weekendje. Heb 3 uur erover gedaan vanwege files en was dus laat. Had gelukkig al wat ingrediënten bij me voor een maaltijdsalade, was alleen de rucola vergeten, dus dat begint al goed Maar dat werd dus een maaltijdsalade van zonder rucola en met rode biet, warmgerookte zalm, appel en een balsamicodressing.