Ik heb net kipfilet gemarineerd in kokosmelk en gochujang. Dat ga ik straks opbakken. Dan nog gegrilde bosui (zit een grillplaat in de keuken van mijn appartementje), en grroosterde miso-gelakte aubergine met pistachenootjes en gramaatappelpitjes Weekendtoetje is een gezond toetje, aangezien ik gisteren al veel en ongezond genoeg heb gegeten : Chocolade-avocado mousse met chili en kaneel en daarbij vers rood fruit.
Wij zijn nog onderweg ergens vandaag, bleven wat langer hangen dan gepland dus we gaan de vakantie afsluiten met de snackbar.
Hutspot met Bratwurst-Schnecke Geen idee of dochter het eet, moet ze maar met ex doen want ik moet vanavond werken
Man heeft blijkbaar het hele weekend iets van pasta gekookt (pasta met tomatensaus en lasagne). Lekker afwisselend En daar is ook nog een hoop van over, dus dat eten ze weer. Ik eet lekker een maaltijdsalade.
Singapore noodles met sperziebonen en taugé, ei en casavechips. Wou wat anders maken, maar de kokosmelk was op en ik heb geen zin om dat te halen.
Rijst met Chinese kool en satesaus Salade van witlof, sla, paprika, appel Toetje wordt Groningse poffert met gesmolten boter en bruine basterdsuiker. Nou hopen dat die puber eens wat over laat voor morgen...