Hoeveel geven jullie uit aan Sinterklaaskado's

Discussie in 'De lounge' gestart door littleladybug, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Tis mss een beetje vroeg, maar vroeg het me af;)

Wij geven 20 euro pp voor onze zoontjes
    Daarbij heb ik ook nog 2 nichtjes die allebei voor 10 euro krijgen
    Ook gaan wij lootsjestrekken voor 10 euro pp

Dus das in totaal voor 80 euro.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    wij ook 10 euro pp. --> 40 euro. En voor ons dochtertje hebben we 30 euro uitgegeven (ja, we hebben het cadeautje al gekocht :) ) en wat spulletjes van zolder ingepakt.

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    20 euro cadeautje dochter, lootjes trekken, 15 p.p, schoencadeautjes ongeveer 10 euro. En cadeautje neefjes 20 euro.
    Totaal dus 80 euro

Cadeau van onze dochter kwam zo uit, was mooie aanbieding baby alive pop, maar had ook zomaar duurder of goedkoper kunnen zijn!

4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    0.0 euro, wij doen niet aan Sinterklaas.

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb 40 euro voor mijn dochter uit gegeven, 30 euro een hele tuinset van dikkie dik (kruiwagen etc) maar omdat dat alleen voor buiten is, nog een stokpaardje voor 10 euro. (met haar verjaardag 3wk later krijgt ze ook een kado van 40 euro=loopfiets)

voor mijn vriend moet ik nog wat bedenken, mijn eigen kado is 35 euro die heb ik al uitgezocht hahaha

voorderest vieren we het niet met fam. we willen het dit jaar lekker klein houden

6. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Hier in België krijgen enkel de kinderen iets van Sinterklaas.

Voor onze dochter hebben we geen vastgelegd budget. We kopen gewoon wat we haar willen geven. Dit jaar zal het op zo'n 150 euro komen, denk ik.
    Bij ons komt ook de Kerstman en dat is voor ongeveer hetzelfde bedrag. En dan krijgt ze nog eens kerstcadeau's van iedereen. Dus een verwend meisje hier.

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wij doen lootjes, 25 euro pp

en voor onze kinderen heb ik voor de jongste een euro of 15 uitgegeven. Die is pas 3 weken.
    En voor de oudste, toch gauw 60 euro (tractor was erg duur, maar is hij zo weg van) En week later is hij jarig.
    Best vervelend.... maar we investeren in duplo.

gr brenda

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij doen 100 per kind.
    en dan krijgen ze nog vanalles van de rest van de familie.

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    We vieren het alleen met onze beide ouders en onze dochter emma.
    Voor emma willen we tot € 15,00 uitgeven. Voor beide ouders willen rond de € 20,00 uitgeven.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    wij max 75 euro p.k

Boerderij € -00 KleurboekS € 1,00 KleurtjesS € 1,30 puzzelboekjeS € -00 Kooksetje € 3,95 onderbroekjes € 2,99 sokken € 1,00 Dora boekjeS € 2,50 Dansende Dora € 29,00 Kookschort € 2,00 ovenwant 2x € 2,00 loco boekje € 8,00 Nachthemd € 7,95 € 61,69

Brandweerhuis € 20,00 kleurboekS € 1,00 kleurtjesS € 1,30 Cars autoS € 5,00 Houte auto + caravan € 2,00 Houte werkauto's € 2,00 onderbroekjes € 2,99 pyama € 3,99 sokken € 1,00 Thomas treinS € 4,00 Houten trein stadion € 12,95 Rosie trein € 4,00 Cars servies € 6,00 € 66,23

waar een S staat krijgen ze in hun schoen

11. Chai

Chai Niet meer actief

Appel en een manderijn, misschien nog wat pepernoten.
    (haha..:D)

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wilde 75 per kind maar zit er voor mijn dochter al flink overheen. ze krijgt een verkleedkist van prinses, jungle kleiset en een nieuwe DS xl. die ds was niet de bedoeling maar konden er voor 100,- aankomen en dus ja dan kan dat wel he :) (heeft nu een gewone ds)

zoontje krijgt een werkbankje van cars, schilderijtjes etc van cars voor op zijn kamertje, houten stappelblokken en een garage met wat autotjes van het merk Chuck & friends

we hebben het trouwens allemaal al in huis dus er komt vast nog wel wat meer bij.

lekkere dingen voor de schoen en wat kadotjes, misschien 20,- samen. klein snoepje, stuk fruit of een stickervel bijv.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    15 euro per kind. Vind het meer dan genoeg, dit is wel excl. schoencadeautjes. Hier besteed ik denk ik 5 euro per kind aan. is verschillend.

14. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Wij hebben eigenlijk geen budget voor sinterklaas. Ik denk dat we voor ons zoontje ongeveer tussen de €200 en €300 aan cadeautjes kopen. We vieren het dit jaar gezellig met ons drietjes.
    Meestal kopen we ook nog wat leuke cadeautjes voor elkaar (circa €100?) en dan met kerst geven we elkaar altijd een groot cadeau.

Ik geloof dat de opa's en oma's meestal €50 tot 100 uitgeven aan sinterklaascadeautjes voor ons zoontje.

Al met al wordt hij dus vreselijk verwend.

O en natuurlijk krijgt hij ook schoencadeautjes, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik denk dat we hier ongeveer €30 tot €50 aan besteden.
    Vind het altijd moeilijk om te schatten hoeveel we uit gaan geven, ik koop gewoon wat ik leuk vind. Dat kan iets van €5 zijn maar ook iets van €200.

15. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik ben vanmorgen wezen shoppen en was vanmorgen 150 euro kwijt en had al voor zo een 100 euro gehaald. Wat ik nog ga halen weet ik niet misschien niets en misschien voor nog 200 euro. Dit is trouwends voor sinterklaas EN kerst zonder schoencadeautjes. Bijna alles van duplo. Vorig jaar heb ik een vermogen uitgegeven aan little people maar daar hebben ze nooit mee gespeeld dus dat ga ik maar weg doen (en van dat geld dan duplo van kopen)

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    wij zijn 60,- kwijt voor 4 kinderen en 2 volwassenen waar we lootjes voor gaan trekken. wij vieren het met 5 kinderen en 8 volwassenen.

17. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet

Geen wortel???

Geen idee qua kosten we doen nog niet aan sinterklaas vind ik me knul nog te klein voor!! Maar voor volgend jaar weet iig zeker dat ik onder de 40 a 50 euro blijft.

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nick beseft het nog niet, maar we vieren het met mijn zus en haar vriend en die hebben een zoontje van 6, dus Nick krijgt een aantal kadootjes. Ik heb al een blokkenwagen, die was niet zo duur en een opvouwbare slee van 40,-. Maar anders hadden we de slee gewoon los gekocht. Ik wil er nu nog iets van 4 kadootjes bij doen van rond de 6 a 7 euro denk ik.

19. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Euh,,, hoe groot is dan een groot cadeau???

20. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Wij hebben voor ons dochtertje ook al sinterklaas en kerst cadeautjes gekocht (owv kortingen in de winkel). We hebben voor beide keren voor 100 euro speelgoed gekocht, dus in totaal voor 200 euro. Ons dochtje krijgt dan ook nog bij de grootouders en bij haar meter en peter sinterklaas (dus op 5 plaatsen). Dan is het weer wachten tot haar verjaardag tot ze wat krijgt, want tussendoor kopen we geen speelgoed.

Deel Deze Pagina