Er komen vrienden eten, dus wat uitgebreider dan normaal Voor: Ragoutbakjes met champignonragout met spekjes erdoor Hoofd: Hartige broodschotel (klinkt vaag, maar is zo lekker!), met sla Na: Stracciatella yoghurt
zuurkoolstampot met ribbetjes! mmmm smullen maar! ribbetjes eten is de mooiste gelegenheid om een vette bekken wedstrijd te houden!! doet het altijd goed!
Ik eet vanavond zuurkool stamppot (heeft mijn moeder voro me bewaard), mannetje lust dat niet dusdie krijgt stamppot andijvie uit de vriezer. En we eten er een lekkere Unox worst bij. Heerlijk makkelijk dus vanavond!
Doordat ik bedrust moet houden moet mijn man de boodschappen doen. Eten dus elke avond lekker makkelijk. Alleen heeft de schat voor vanavond tartaartjes meegenomen ik belde hem net om te vragen of hij ooit doorbakken tartaartjes op had, want ik mag geen rood vlees. Had hij natuurlijk niet over nagedacht. Geluk voor hem, heeft hij meer vlees, want ik heb nog vis in de vriezer. het wordt dus; gebakken aardappels, tartaar voor m'n man en koolvis voor mij met doperwten/maïs.
Gisteren vegetarische schnitzel, gekookte aardappels, prei met kaassaus. Appelmoes en vanavond weet ik het nog niet. We zijn nog in het ziekenhuis
chicken tonight hawaii met ananas en lente uitjes er door. witte rijst erbij en lekker kroepoek. voor een keer ff lekker makkelijk!