peultjes en reepjes rode paprika uit de wok, pastakronkels met champignons en champignonsaus en een stuk zalm.
M'n man is niet thuis met het eten, dus zoon en ik eten lekker een broodje knakworst en rauwkostsalade.
De sla begint door te schieten, dus het zal sla en komkommer worden uit eigen tuin, en dan iets erbij.....gekookte aardappelen en een karbonaadje, gok ik
Hier worden het ook bistro krieltjes met komkommer en een broodje frikandel. Lekker makkelijk en met dit weer heerlijk om te eten.
Kip saté met pindasaus, gebakken aardappeltjes, en een goed gevulde salade met tonijn, mozzarella, etc.
Voor mezelf maak ik Franse vleesschotel en voor vriendlief taco's (meneer is daar echt verzot op maar zo vaak als hij het wilt!)
Ik heb écht geen zin om te koken vandaag! Is hier op de flat 33 graden en krijg het maar niet koeler. Denk dat het de frituurpan wordt, of we gaan in het dorp even wat halen (subway ofzo)..
Ben bij mijn ouders en mijn vader heeft zelf koudeschotel gemaakt! EN daarnaast gaan we ook zelfgemaakte soep eten...