Vandaag worden het hier aardappelschijfjes (uit de frituur), komkommer en vlees maar vraag me zo ff niet wat voorn vlees dat moet ik nog ff bekijken ..
Ik ga denk ik eten: Trio van stellendam garnaaltjes Dorade in zoutkorst En crème brûlée met zoete rum en boerenjongens En dat ga ik uiteraard helemaal zélf bestellen in een restaurant Aan het water NICE!
ik ga vandaag maken een salade met veldsla, mozzarella, tomaat, pijnboompitjes en een italiaanse dressing daarbij gebakken aardappeltjes en speklapjes hihi wat een combinatie ook
Krielaardappeltjes met rode kool met stukjes appel en een lekkere gehaktbal! (Met liefde klaargemaakt door m'n mannetje!)
Zaterdag patat dag Zondag Bbq op gasstelletje met zijn tweetjes. Vandaag rollade met aard en bloemkool.
Vriendlief zijn verstandkiezen worden eruit getrokken vandaag. (twee waren er al vorige maand uit gehaald, nu de andere twee) Vorige maand had hij er helemaal geen last van en kon gewoon eten, dus ik ga het maar even aankijken. Anders wordt het aardappelpuree of soep
Ma: Wraps met gegrilde kipfilet, sla en honing-mosterdsaus. Di: Broccoli, bloemkool, wortel met geraspte kaas uit de oven, met krieltjes en een tartaartje. Wo: Pasta pesto met paprika, champignons en ui, groene salade Do: zelfde als woensdag Vrij: rijst of noodles met gewokte groente en vlees, vis of kip. (kan natuurlijk nog veranderen, maar dit is het plan tot nu toe )