wij hebben gister alleen hamburgs gegeten met sla dus vandaag kipfilet en die gebakken aardappelen met ewrten en wortelen
Ik ga zo boodschappen doen, denk dat het wordt: sla ovenfrites (want: geen frietpan) worteltjes kipschnitzel voor de man, voor mij een vegaschnitzel
Gisteren boerenkool op. Vandaag pistoletjes met eiersalade. Eet alleen en koken voor één persoon vind ik niet leuk..
vandaag wordt het rode kool (met de neus dicht gemaakt), gekookte aardappels en een zigeuner snitzel. nu nog ff ideeen opdoen voor morgen. liefs doris
Kipfilet in stukjes, door een geklutst ei en door de paneermeel en dan opbakken, met worteltjes. Zit alleen nog te twijfelen tussen rijst of aardappelkroketjes... Ideetjes?
We hebben de gekookte aardappels van gisteren vandaag opgebakken met daarbij witte bonen in tomatensaus en gekruide gehaktstaafjes. Als toetje een los chocoladetoetje.
Haha zoiets wil ik ook voor morgen maken maar dan met vis . Aardappelkroketjes vind ik zelf erg lekker!
Hmm, weet het nog niet zo goed.. Heb nog kipschnitzels in de vriezer liggen. Denk dat ik er gekookte aardappels en worteltjes bij maak. Of spinazie..
Lasagne, niet uit pak maar vanaf recept dus duurt wel ff om te bereiden. Maar we krijgen eters en die komen pas laat, dus komt mooi uit. En als toetje: apfelstrudel met custard, mmhhh!
Gisteren is het dit niet geworden, maar wel groentensoep met balletjes, aardappelen en stoofvlees. Vanavond is het verse witloofsoep, gevolgd door bovenstaande Mijn vriend neem ik fishsticks.