ga maar eens kijken wat mn schoonouders eten aangezien mn schoonvader vandaag jarig is! dus zal wel taart worden hahaha
tagliatelle met champignonsaus met champignons en pijnboompitjes. Daarnaast een visje, en een salade.
Hier zelf gemaakte gebakken aardappels ( aardappels in kleine blokjes snijden, even de kook er over en dan opbakken) met ijsbergsla, augurk, zilverui, komkommer en honing/mosterd dressing en een gehaktsnitzeltje..
Met stoven houd je het vlees van de slang wat sappiger. Een echte aanrader. Kan ook heel goed in de oven. Eerst beetje zout/peper, dan schijfjes citroen over de anaconda verdelen en in folie wikkelen.
goede tip! alleen, vandaag ik rook de anaconda in zijn eigen sappen (en die van de rode mieren) op zuid-malinese wijze in mijn tandoori-oventje in de tuin! maar zal de tip zeker onthouden!
Eeen heerlijke kippensoep met pootjes waar de tenen nog aan zitten. Die zijn soooooooooooo lekker om op te zuigen!
Als je geluk hebt zit er nog een klein zwijntje of krokodilletje in z'n buik. Heb je dubbel geluk! Zeldzaam hoor...waar koop je ze? Op de markt of bij Toko Indradjaja?
nou mijn excuus. Het is ook niet beleefd van me. Maar ik krijg gewoon kokhalsneigingen van je, daar kan ik niks aan doen. Het is een lichamelijke reactie... Maar hoe dan ook: eet smakelijk.