goed idee! kan ik hier ook weleens weer maken vanavond gebakken aardappels, sperziebonen en kipdrumsticks met appelmoes. lekker heb er zin an!
Mijn vriend en ik eten ook vaak verschillende groenten en vlees.. ( ik eet voornamenlijk rund en vis en hij houd meer van varkensvlees)
Oja.. Wij aten vanmiddag ravioli en een salade.. Vriend en Esmee aten, gebakken krieltjes met saté en salade.
Wij hadden gisteren kipsate met pindasaus en salade. En vandaag een gerecht met prei voor mijn man. En voor mij een broodje of pizza in de oven schuiven. Normaal eten wij ook haast altijd hetzelfde. Maar dat gerecht met prei ben ik niet zo gek op.
ik maak vandaag een 3 gangen menu voor mijn vader, schoonouders, zus, zwager en nichtje... ze konden kiezen uit het volgende: voor: * carpaccio * garnalen cocktail * Tomatensoep Hoofd: * biefstuk * varkenshaas na: * ijs * vers fruit * koffie dus ben druk aan de kook vandaag!
hmm lekker... tomatensoep, biefstukje. wel doorbakken nu en vers fruit! ow jammer... ik mag niet komen nou dan eten we maar lasagna ( kant en klare van de lidl) en maak er voor mezelf een salade bij ( man is geen konijn zegt ie)
ik denk dat het vandaag de worteltjes worden...weet nog niet wat ik ermee ga doen dus ga nog ff opzoek naar een lekker recept.
Hier lekker makkelijk...pannenkoeken!!! Voor mij gewoon met stroop en suiker. Voor manlief kaas en verschillende soorten vlees in huis gehaald want hij denkt dat hij bij het pannenkoekenhuis werkt haha. Hij bakt het er doorheen altijd.
Ik krijg wel zin in de lasagne van de aldi die vind ik zoooo lekker..dus misschien dat wel en anders weet ik niet....hahah