kant-en-klare lasagne voor mij en mijn dochtertje, mijn zoontje een potje (stoofpot) daarna toetje voor de kids (soja toetje vanille). Lekker snel en makkelijk dus..
ik heb geprobeerd een jachtschotel te maken. heb dat 10 jaar geleden ofzo eens op school gemaakt en was heerlijk! ondertussen al 2x geprobeerd maar nooit gelukt.. ook vanavond niet twas wel eetbaar maar toch niet zoals ik het wou... kweet niet wat ik fout doe (kweet ook niet meer hoe we het op school deden ) er moet in: aardappelpuree, wortels, uien, gehakt en ik dacht ook champignonnen.... en dan weet ik het niet meer
spruiten-aardappelcurry van Rudolph van Veen spruitjes schijnen erg goed te zijn voor de mannelijke vruchtbaarheid... vanwege de vitamine c en nog iets anders dacht ik. vriend is er gelukkig dol op
Stokbrood met kaas en tomaat uit de oven..mmmm Wat vriendlief eet weet ik niet....hahaha die lust dat niet
Ik heb aardappel gezichtjes, met rosti (was nieuw van aviko met kaas erin) en een cordon blue jammie!
Vanmiddag eet vriendlief restjes macaroni en ik een boterham of broodje, vanavond eten we opgebakken gekruide aardappeltjes met fishsticks.