Nog geen idee, ga dit topic nog maar eens doorspitten voor ideeën. En anders, spuien maar. Vooral ideeen voor ovenschotels of quiches zijn welkom
Hoi meiden, Het recept van de linzensoep ga ik zometeen aan mijn schoonzus vragen. Ik zet het hier neer als ik het heb. De iskender kebab heb ik van internet. Was aan het zoeken naar recepten het heet daar yogurt kebab maar volgens mij het zelfde als iskender maar dan met kofte. Ramadan recepten topic Het recept is van chunkstar als het goed is. ow en wat stom van me. Het had komposto moeten zijn. En het stomme is ik dacht dat het in het Nederlands ook zo heette http://img.blogcu.com/uploads/yumurtasepeti_kayisi1.jpg için Google Görsel Sonuçlar?
Linzensoep: 1 grote ui 1 Grote aardappel 1 grootwaterglas rode linzen 1 eetlepel tomatenpuree ongeveer 1 liter water kruiden naar smaak. een beetje rode paprika poeder, zwarte peper, gerdoogde munt en zout Eerst de ui in een beetje olie fruiten. daarna de linzen erbij ook een beetje mee roerbakken. Snijd de aardappel in kleine schijfjes blokjes wat je wilt. Daarna de tomatenpuree erbij bak dit even mee dat de zuur eraf is. Voeg daarna de kruiden toe behalve de zout. fruit dit allemaal samen een beetje mee daarna voeg je er ongeveer 1 liter heet water bij. laat dit zo goed pruttelen totdat alles gaar is. Mix dit met de staafmixer. asls het te papperig is kan je er extra heet water aan toevoegen. voeg de zout erbij laat het nog even koken. En klaar NHmm beetje raar uitgelegd Maar mijn schoonzus die maakt het uit de losse hand in plaats van aantallen en liters enz bij te houden. Dus dit is het zo een beetje haha hoop dat je er wat aan hebt.
Ooo ok chunkstar ken ik..en die heeft wel meer lekkere recepten eropstaan heeeerlijk!!! een x uitproberen dan maar met de kofte. jij maakt echt 3 gangen veel plezier ermee hahaha
ja zij is volgens mij echt een keukenprinses. hahah ja weetje waarom die kebab heb ik nog nooit gemaakt. Dalijk mislukt het en is het niet lekker. Dan heb ik tenminste nog die bladerdeeghapjes met soep. Want ik verdraag geen rijst. En sowieso met de ramadan wil ik elke dag vooraf soep. Anders is het eten zo zwaar op de maag.
klopt ja eerst soep dan eten heb ik vaker gezien en gehoord. kan toch bijna niet mislukken die kebab??lijkt me echt lekker jammie!! laat ff weten of het iets is geworden ga ik ook vn de week maken. veel succes haha!
Burri'to's met kip, paprika, ui, tzatziki er naast een salade van komkommer, ui en augurk.. Lekkerr...
net KooK van Jamie binnen gekregen. Denk dat het de rode mul met krokant broodkruim en tomatensalade wordt of de zomerse tagliarini. Due kebab ga ik ook eens uitproberen!
ovenschotel : met witlof, gehakt, spekjes, aardappelschijfjes en kaas erover heen ! hmmmm..... de schotel is mijn specialiteit ! iedereen is hier dol op... maak ook altijd wat extra's voor mijn ouders ! hahaha