je mag wel een eigen topic gaan openen met heerlijke gerechten. ik mag heel graag turks eten hihihihihi Gaan ook regelmatig uit eten in een turks restaurant als ik eraan denk loopt het water me al in de mond als je een eigen topic opent toevallig laat het me dan weten dan kom ik meteen kijken maar ik eet vanavond patat zoals elke woensdag
waarschijnlijk pizza want ik kan niet koken, heb gisteren een scooterongeluk gehad.....ach ja, ook lekker.
Hier ook Linzensoep En een heerlijke ovenschotel met aubergine, ui, paprika, tomaten ,aardappeltjes en gehakt mmmmmm Lekker met wat rijst met mais en Yayla yoghurt
Ff offtopic, maar je bent toch niet toevallig aangereden door Winston Gerschtanowitz he? Ik zie hier vaak heerlijke gerechten voor bij komen, maar ik kan niet goed koken en ik vind het ook niet leuk.. Voor mijn zoontje doe ik het wel, maar dan kom ik niet verder dan de standaard prakkies.. Iemand tips voor mij??
Wahaha....AU! Lachen doet zeer....heb het gehoord, maar nee hoor. Ik wilde een fietser links voorbij gaan want mijn stoplicht verderop stond op groen en zij besloot zonder ook maar iets van richting aan te geven naar links te gaan net toen ik haar voorbij wilde. Ik heb haar nog kunnen ontwijken maar ben zelf daardoor in de slip geraakt, over mijn scooter heen gevlogen en op de stoep beland......
Tóch niet, ik kreeg zin in een patatje en dat is mijn man nu aan het halen. Aah hij komt er net aangereden. We gaan eten,.
Mmmm patatjes, zou ik ook wel zin in hebben nu... wordt waarschijnlijk dit weekend weer. Eetse meiden!