Lekker pittige dingen van Conimex. We proberen voor het eerst de volgende dingen uit: Boemboe voor kipfilet. Lekker pittig. Boemboe voor roerbakgroenten. Daarbij witte rijst en casave-kroepoek.
man en plurk krijgen aardappels, witte bonen in tomatensaus en vissticks. ik laat het enkel bij een boterham met een visstick en vla
Wat is een kapsalon eigenlijk? Heb het wel eens zien staan maar nooit besteld omdat ik niet zeker weet wat er in zit. Ik heb echt nog geen idee wat we vandaag gaan eten...pff.
Kapsalon-snack verovert Nederland – Hart van Nederland Het is dus patat met shoarma en veel knoflooksaus, 2 plakken kaas en rauwkost.
Kapsalon is idd een bakje met patat daarop shoarma of doner saus naar keuze bijv sambal en knoflooksaus dan een plakje kaas en dan even in de oven. Als laatst wat salade erover heen. De lekkerste van rotterdam istrouwens shoarma bergweg ( vinden wij en veel anderen) wijerenvandaag kipkarbonade met aardappeltjes uit de oven met loempia's en een beetje soep en salade
Mijn lief gaat straks lekker patatjes halen. Dus dat wordt een raspatat mayo/ketchup met een lekkere kaassoufflé
vandaag is het bloemkool met kerriesaus gekookte aardappelen en een snitzel met strogenofsaus en dan een luchtig toetje