oe lekker! veel frietjes vandaag zie ik.. hebben wij gisteren gehad.. vandaag een uitgebreider menu: hartige taart van bladerdeeg, gevuld met gerookte zalm, cherrytomaatjes, brocolie en een laagje brie.. daarbij gebakken aardappels...mmm... en nu mezelf nog aan het werk zetten..
hollandsche aardappel schotel van aviko, mais en kippenvleugeltjes. en we hebben nog groentesoep staan!
vamorgen: een chocolade-cremekoek mmm vamiddag: een heerlijke boerenbrochette met frietjes vier-uurtje: een lekker boterkoek met vanillepudding erin vanavond: een tas soep met een boterham. mmmmmm
toch maar geen kaasding gemaakt. heb tilapia in kleine blokjes gemaakt, net als paprika en tomaten, viskruiden en dille erover. Pennepasta beetgaar gekookt, in overschaal, mengsel erop, dan een zakje vissaus wat ik had staan voor Gegratineerde zalm uit de oven van Maggi. Dat eroverheen en nu 15 min op 220 gr in de oven. Hoop dat t te vreten is
Is toch iets uitgebreider geworden. Had de kip lekker de hele dag in de marinade gelegd en daarna op stokjes gemaakt en gegrild. Met sperziebonen, een eitje, augurkjes en gegrilde champignons. En natuurlijk de komkommersalade. Ben gek op mijn grillpan 8) Zometeen warme cake met slagroom toe
Hebben hier tilapia filet met snijboontjes en ik denk aardappelpuree of gekookte aardappeltjes, zelfgemaakte appelmoes voor de mannen erbij.
Ow ja, maak er ook nog komkommersalade met azijn, drupje ketjap, pepper en zout bij En wat tomaatjes uit de eigen kas erbij, herinnerde me ineens dat ik een hoop rode erin had zitten ! Drupje ketjap en gewone azijn is nu wel vervangen door een olijfolie met balsamico azijn wat tot 1/3de is ingekookt...
Hee dit is een leuk topic.... Hier hebben we keus gehad vanavond: of Chinees van gisteren of Aardappels met rode bietjes en slavinkjes Soep vooraf gehad en na hadden we een zelfgemaakte ijs van mijn vriend (hij is hobbykok en dat vind ik totaaaaaaal niet verkeerd hahaha)...