Prei met ham en kaas uit de oven en aardappels, voor mijn man gebakken en voor mij en Charlotte gekookte.
Ik heb net lekkerbekjes gehaald bij de visboer die zet ik zo in de hetenluchtoven om ze lekker krokant op te warmen en maak er patajes en een salade bij.
Frietjes met vol-au-vont (ben benieuwd of het lekker gaat zijn want ik heb dit voor de eerste maal gemaakt en was m'n recept kwijt... Heb dus iets geprobeerd, zal straks weten hoe lekker het is )
gebakken aardappels met knoflook en rozemarijn ( uit de diepvries van de appie. nog nooit op maar klonk wel lekker) sperziebonen en een hamburger. voor plurk aardappels, courgette en gehakt
Ik heb een hele kip met ui ringen en aardappeltjes in de oven staan. Mijn man was vandaag laat klaar met werken koopavond. Die is nu onderweg. Maar ik heb geen zin denk dat ik nu de oven toch aan staat een tonijn pizza van dr oetker er in schuif
Aardappelpuree in een overschaal met daarop een mengsel van gehakt, ui, paprika, champignons en wat kruiden, daarbovenop weer aardappelpuree, paneermeel en hopla de oven in.