Tussen de middag wortelsoep met tuinboontjes. Misschien nog een salade erbij. Vanavond: gebakken aardappeltjes, groenteburger en spinazie. Morgen: duitse biefstuk, broccoli, aardappels, salade Donderdag: Brood met gebakken ei Vrijdag: denk dat het een uitgebreide salade met feta wordt, stukje vis en voor manlief gebakken aardappels. Van het weekend een verjaardag, dus dat zal wel soep worden met broodjes. En ik denk dat we zondag maar weer eens lekker wraps gaan eten! Met gehakt/kipfilet, chilipeper, knoflook, uien, mais, zure room, avocado, geraspte kaas...was het maar vast zondag Groetjes Annedore
Pasta salade met broccoli & gegrilde kipstukjes, cherry tomaten, rode ui en pijnboompitten en een stokbroodje erbij
Zuurkoolstamppot met spekjes en ananas. Rookworst en uitjesjus erbij en dikke jammie Toetje, blanke vla (met of zonder hagelslag)
voor mij zelfgemaakte salade met tonijn op een stokbrood. of een soepje met stokbrodd dat weet ik nog niet. voor man iig soep met stokbrood. voor plurk een potje
Tussen de middag lekker nog even een kopje soep van gisteren. Vanavond ga ik met mijn zussen naar de Mac!
Voor manlief had ik een gerecht met prei, worteltjes en rijst gemaakt. (pirasa) maar lus het zelf niet echt. Ben nu een Dr oetker tonno pizza aan het eten met een glas snasappelsap. (ja, laat ik weet het maar Batuhan is net in slaap gevallen. Hij was erg ontustig doorkomend tandje